-25% na Váš podzimní outfit! | Slevový kód: FASHIONWEEK
Košík
Váš košík je prázdný.

Vrácení zboží a reklamace

doprava a platba

Vrácení zboží

Zboží mi nevyhovuje.
Na vrácení zboží z našeho internetového obchodu se vztahuje zákonná 14denní lhůta od data jeho převzetí.

Zboží lze vrátit třemi způsoby:

1 Osobně na prodejně DESIRRED
Václavské náměstí 21, 110 00 Praha 1 Nové Město

2 Zásilkovnou za 49 Kč
Do krabice přiložte formulář pro vrácení zboží, který byl součástí zásilky (nebo ke stažení zde) a zboží pečlivě zabalte.

Ujistěte se, že na krabici není původní štítek s adresou doručení, případně ji odstraňte. Na krabici nemusíte psát žádné identifikační údaje.
Zásilku stačí přinést na nejbližší podací místo Zásilkovny. Zde předáte obsluze spolu s balíkem identifikační číslo DESIRRED, které je 92142814. Obsluha Vám opatří balík štítkem.
Při odeslání zásilky nic neplatíte. Cena 49,- za vrácení Vám bude odečtena z celkové hodnoty vráceného zboží.

3 Libovolným přepravcem
V případě, že budete zboží vracet jinou doručovací službou než Zásilkovnou, zašlete zásilku doporučeně nebo takovou formou, aby bylo možno prokázat její odeslání (např. podací lístek), a to na adresu:

DESIRRED Online Shop
MESTRA HOUSE, s.r.o.
Václavské náměstí 21
110 00 Praha 1

Do krabice, prosím, nezapomeňte taktéž přiložit formulář pro vrácení zboží.


OBECNÉ INFORMACE

  • Peníze za vrácené zboží vracíme na váš bankovní účet nebo zpět na Vaši platební kartu do 14 dní obchodním domě DESIRRED.
  • Nelze vrátit zboží, které bylo zakoupeno na IČ.
  • Nelze vrátit zakoupený dárkový poukaz.
  • Nelze vrátit spodní prádlo, body a plavky, a to z hygienických důvodů.
  • Náklady vzniklé s přepravou zboží vracíme pouze v případě vrácení celé objednávky, a to pouze do výše 60 Kč.
  • Náklady vzniklé s vrácením zboží hradí zákazník.

  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a se všemi původními visačkami a obaly. V případě, že nám zboží vrátíte bez originálních visaček či obalů, můžeme si z jeho původní ceny strhnout určitou částku, abychom zboží vrátili zpět do původního stavu.

    Více informací naleznete v záložce Všeobecné obchodní podmínky.

    Nekompletní zásilka

    V zásilce něco chybí.
    V případě, že k Vám zásilka dorazila nepoškozená, a přesto v ní něco chybí, neváhejte nás kontaktovat. Situaci prověříme a vymyslíme nejvhodnější řešení.

    Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře.

    Záměna zboží

    Poslali jste mi jiné zboží.
    Doručili jsme vám jiné zboží, než které bylo v objednávce? Zaslali jsme vám jinou velikost nebo barvu? Neváhejte nás kontaktovat. Situaci prověříme a vymyslíme nejvhodnější řešení.

    Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře.

    Chybně zaslané zboží můžete také vrátit zdarma běžným způsobem (viz sekce Vrácení zboží).

    Výměna zboží

    Zboží se mi líbí, ale nevyhovuje mi velikost.
    Výměnu zboží neposkytujeme, neboť nejsme schopni garantovat dostupnost Vámi požadované velikosti nebo barvy.
    V případě, že se Vám nový kousek líbí, ale bohužel Vám nesedí, můžete nám zboží vrátit běžným způsobem a objednat si totožný kus v jiné velikosti, bude-li v naší nabídce v daný okamžik dostupná.

    Reklamace

    Zboží má výrobní vadu.
    Reklamovat zboží můžete dvěma způsoby:

    1 Osobně na prodejně DESIRRED
    Přineste zboží společně s dokladem o zaplacení na naši prodejnu a náš personál s Vámi sepíše reklamační formulář a vystaví Vám potvrzení o přijetí reklamace.

    2 Libovolným přepravcem
    Zboží pečlivě zabalte a do krabice přiložte vyplněný reklamační list.

    Balík odešlete takovým způsobem, aby bylo možné prokázat jeho odeslání (tj. doporučeně nebo s dokladem o podání), a to na adresu:

    DESIRRED Online Shop
    MESTRA HOUSE, s.r.o.
    Václavské náměstí 21
    110 00 Praha 1


    OBECNÉ INFORMACE

  • V případě uznání reklamace vám vrátíme vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací. V případě zamítnutí reklamace náklady na dopravu spojené s reklamací nehradíme.
  • Reklamované zboží nám přineste/pošlete vyprané a čisté. V opačném případě nemusí být vyreklamováno.
  • Zboží k reklamaci zasílejte vždy kompletní, předejdete tak prodloužení doby reklamace.
  • Vyrozumění o průběhu či vyřízení reklamace Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, která byla použita k vytvoření objednávky.
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od obdržení zboží.
  • Uvedené informace se vztahují výhradně k internetovému obchodu a neplatí pro zboží zakoupené v kamenné prodejně. Zboží zakoupené v kamenném obchodě není možné zasílat k reklamaci poštou.


  • Více informací naleznete v záložce Všeobecné obchodní podmínky.